Monday, July 19, 2010

KEM SOLEH '10

Alhamdulillah..saya baru balik dr kem Soleh yg sememangnya memberi kesan pd diri yg lemah ini. biarpun ggroup saya agak kurang menyerlah namun,fasilitator saya membuatkn smgt yg malap mjadi terang benderang kmbali. Congrats to abg2 yg berkenaan.Sesungguhnya jasa anda semua x akn saye lupakn..:)

di kem ini juga,saya ign TABIK SPRINGG pd abg Ihsan yg membuatkn saya kagum dgn beliau kerana m'hfl ayat A Quran yg berkaitn dg rukun Islam..saya juga rasa kerdil bila membaca blog abg majdi yg m'punyai followers seramai 120 org..jika dibandingkn dgn diri ini,sermi 3 org shj..huhu..;(...then,bila saya bace post dye..perkataan prtama yg terpacul di mulut saya ialah..wow!! saya sgt terkejut kerana cara penulisannya hebat belaka.. TABIK SPRINGGG juga pd abg..:D
tatkala melihat rakan karib saya berucap di hdpn,saya rasa tercabar dan...hati ini berdetik,"x boleh ke aq jd mcm dia??"..dan..saya muhasabah balik diri saya and saya berkata kmbali.."aq boleh cuma aq je yg x nak.."
ATiQah sbnrnya bnyk menyuntik smgt ke jiwa saya tp..entah mengapa,saya rasa biase sje...x perlu kott nk menonjolkn diri..ITU MOTO SAYA!.haha..:)..tp,lps saya blek dr kem soleh..tetibe je diri ini bsmgt WAJA n berkobar...:o.semoga sngt saya x akn pudar dan terus menyala..
moral of the story:

saya x akn mengalah dan...anda bertiga adlh model bg saya utk...melakar tapak di langit kejayaan...:)
insyaAllah...

No comments:

Post a Comment