Tuesday, June 19, 2012

im not stress, im cool enough !!

HUWARGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHH .
AKU NAK JERIT PUAS-PUAS SEBAB AKU STILL BELUM TUNJUK KEMAMPUAN AKU. AKU TAK BUAT BETUL2 MASA PERIKSA. BANYAK MAIN JE . BANYAK BUAT BENDA LAGHA. YA ALLAH, BANTULAH AKU :'(


wokeyh2. assalamualaikum girls n boys sekalian. bersempena hari yang sangat-sangat indah ni, aku nak memaparkan result aku. sumpah teruk gile babas ! Y_____Y

2B+,2B,1C+,4C,1G dan QS taktau lagi. hrmm. harap-haraplah A . tolonglah Ya Allah :(

and for sure, aku malas gila-gila nak fikir pasal honeystar ke cornflakes ke koko krunch ke ape ke. aku nk fokus on study. yeahh. aku nak jadi org yang baru. aku dh taknak borak borak dlm kelas lagi. jgn bnyk gelak . nnti kita akan menangis. okaybye. itu je untuk harini.

for my honeystar, saya harap saya teguh dengan jihad sayaa. sayang awak ! tapi saya sayang diri saya lagi. KAHKAHKAHKAH

No comments:

Post a Comment