Thursday, August 2, 2012

and i was like.....

langit itu tidak sentiasa mendung,
matahari tidak sentiasa terik,
aku juga..tidaklah sentiasa sempurna,
kerana aku hambaNya .





kadangkala aku rasa diri aku ni tak punya keyakinan. terlalu mengharap pd orang yang sememangnya bukan milik aku . and now, malas dah aku nak fikir pasal jiwang-jiwang. buat ape weh kau nak mencintai sepenuh hati org yg belum tentu mencintai kau ? alangkah bagusnya, kalau kita sayang mak ayah kita dulu. hrmm :/ sometimes , remaja skrg lebih mudah menyerahkan sgalanya pd yg bukan berhak. yeahh, i love to talk about ikhtilat. its my passion :p wokeyh wokeh, kan previous post aku cerita pasal aku nak jadi badar kan ? and alhmdulillah, td ade satu lgi kekosongan. then, aku pun jadilah :D tapi, tak konfem lagi. so, aku taknak berharap sgt. tapi tadi keluar je dari bilik ustazah, aku menekup mukaku. and i say, Allah dh memakbulkn doa aku. aku harap sgt2, aku boleh jadi badar tahun depan. sbb ape ? biarlah menjadi rahsia aku seorg :) okay, assalamualaikum . love uolls :3

No comments:

Post a Comment