Tuesday, March 15, 2011

ceritera kami :)

assalamualaikum.. post kedua untuk hari yg same.. haha.. hebadd gilak k aku ? :P
bile kite marah or menyampah kat seseorg, ape kite buat ? huhh, maybe kite akan pendam or.. tak kesah la ape ape pon kan.. tapi aku dh jumpe penawar kalau aku bengang kat seseorg.. malam tuu. ktorg reramai kat dorm.. cerita masalah msg2 .. seronok tau :) dari situ kite kenal siape kwn kitee. okayy, maybe kat situ ade yg aku tak rapat sgtt. tapi tak ape, lepas ni kite rapat ye :D

baru laa kita tau ape persepsi org terhadap kita and.. ape yg kite rase terhadap org lain.. tapi dlm masa yg sama aku rse bersalah jugak dkt kwn sangat baik aku sebab sembunyikan perkara sebenar.. tapi ketahuilah sahabat, ade sebab ktorg buat mcm tu :) insyaAllah kami akn membantu anda tanpa anda ketahui :)


amany :> tak sangke aku boleh kawan dgn kau :P
syeiqa :> let gone be by gone :)
qinan :> chill babe and u will look so pretty.. thanks sudi bagi skit sabun even sbun ko sgt skit :)
afiqah :> otai2 selalu ye .. saranghae <3
damiaa :> atomen menyerang ! kem slm syg kat die yee . ( bajet cam die tau je !)
my best buddy forever ( zainor ) :> i <3>


last but not least ,

aina amirah :D



No comments:

Post a Comment