Thursday, March 10, 2011

teenage dream (:



aku takde keje letak gambar ni (:

assalamualaikum semua ! para blogger yg dsayangi n pembaca2 yg sgt dcintai *cenggg !!!*
hari ni jari jemarikuh yg comel lote menaip lagii.. menghasilkan entri2 yg sekadar di celah gigi..


hohoo.. boleh buat puisi la pulak :P alhamdulillah... at last, exam matapljrn yg aku takott semuanye dh lepass.. yihaaaaaaaaaa ! oppss, sori terrr-over (: hari ni kan... hari ni kan... hari ni kan... birthday abg aku.. caye x ? haaaa.. x caye sudahh :P ( ape mslh aq gedik tahap gaban hah ?)


oraittt.. lek lu .. senanye aku happy gilegile kot.. yelaa, peksa tinggal geo n pjk jee. ( he'elehh.. aku pkir dh dpt result pmr ! ) wahahah ... jgn lah ckp camtuu..kecik hati i tao.. :p semalam kan ... smlm kan.. smlm kan... aku bljr lah ngan kawan2 aku.. guess what >.< ?? i saw ultraman here and there. :P okayyyy. aku dh start meraban.. waduh2.. sape nk tao ???!! x nak tao ke ? x pe la.. tetap nk bagitau jugakk. ( baik x yah tnye cmtu.. nk kne pelempang gak budak nii ==") huhhh, happy lah korang kan wahai pelajar2 secondary school n primary school yg boleh holiday dgn aman n damai.. skolah aku pulak.. haiyyaaa.. ade DAURAH ILMIAH la pulokk..selama 4 hari.. memang tak lame lah kan :O . tapi tak ape.. demi sebuah kejayaan, akan ku harungi segala onak duri.. cewahhh, tak boleh blaa.. (: okayyy lah semua, got to go.. see u next time !




salam ukhwah,
aina amirah :D

No comments:

Post a Comment