Wednesday, May 15, 2013

kemengarutan melampau

heyy you !

assalamualaikum. esok aku periksa bio tapi.. kena cari mood dulu nak belajar :) nampak mcm simple, tapi sebenarnya aku berada di dua persimpangan sekarang. aku adalah orang yang tak suka berharap, dan agak susah nak suka someone. *maybe* aku tak pasti perasaan ni. adakah untuk sementara sahaja, atau.. memang dah tersuka. ehh lantaklah. Allah My God ! i just wanna be happy without crush or smthing like that. because once aku dh tersuka, memanglah susah nk hilangkan perasaan itu. thats my problem. and.. tolonglah tolonglah tolonglah jgn terjatuh dekat org yg salah. Allah... btw, aku mcm taknak sure sgt pasal perasaan ni, and nak buat dek takyah layan. tapi bile nmpk die, aisshhh awatlah dupdap jantungku ini. mcm cerite hindustan lah pulak, kan ? ignore my kegelabahan . rasa mcm nk flips table je..... tapi ape-ape pon aku kne dan mesti tetapkan matlamat aku, aku nk jadi ape.. ape cita-cita aku, supaya aku takdelah buang masa fikir benda yang tak penting,kan ? akhir sekali, aku harap perasaan ni x memberi kesan dkt pelajaran aku. thats the most important thing ! okay night assalamualaikum. 

No comments:

Post a Comment