Sunday, May 5, 2013

selamanya bintang

Assalamualaikum semua. menyingkap kembali kenangan lalu membuatkan aku mengeluh kecil " tak sabar lah ena nak masuk sekolah menengah. satu sesi je . x mcm skolah rndah ade due sesi. kebangsaan dgn agama.. hrmm" terngiang-ngiang kata2 yg selalu aku ungkapkan ketika menjadi budak kecil yg comel suatu ketika dulu. Grrr rupa2nya rupa x seindah khabar. tahun ni tahun terakhir aku sbgi pljr sekolah. tahun depan umur aku dh 18 tahun, kena berdiri dgn sendiri. tapi aku sgtlah excited nak bwk kereta sndiri. weeeehuuuu !! but the fact is, aku BELUM HABIS SEKOLAH LAGI. 8 months to go, and Im free !!. tapi 8 bulan tu lama.. *sebenarnya takdela lame sgt ena oiii* i must study ! SPM is Just around the corner and absolutely im not ready yet..

No comments:

Post a Comment