Saturday, October 15, 2011

girls day out :)

assalamualaikum !

-tak boleh cantek lagi ke ? like3-

halo halo halo semuaaa :D hari ni aku dan kawan-kawan yang dicintai pergi jenjalan kat tuuuut. hue3 . biarlah rahsiaaa~ bak kata datuk ct nurhaliza. serius ni first time aku pergi tgk wayang dgn kwn2.*aku tau sounds macam jakun je tpi memang jakun pun . wahahaha*ktorg tgk real streel. okayyla cerita tu. dah lama aku tak tgk wayang. sob2 T___T. well, dulu abang terchenta aku yang rajin bawak tapi sekarang ni beliau sudah berkahwin jdi, faham-faham jelah kan ._. then kitorg pergi makan dan balik. tapi aku tak balik dengan tangan kosong. hehe. adalah aku saja gedik beli sebentuk cincin yang harganya terlalu mahal iaitu 3.90. okelah tu , baru nak mula berfashion kan. so yang murah pun jadiklaa ~ done ! itu je yang aku nak story. :) tata ~

No comments:

Post a Comment